wtorek, 3 kwietnia 2012

25. Heei ♥

Heei Co u was?  u mnie jakoś idzie. W poniedziałek zbierałam śmieci,haha 'pomoc dla świata' , trening bardzo ciężki, dzisiaj ledwo wstałam. Rekolekcje idą, idą jeszcze tylko jutro i wolnee... w sumie to szkoła, szkołą, ale jeszcze 49 dni do wakacji ,wiecie przynajmniej dla mnie. a u was jak jeszcze? ;) Nie mogę uwierzyć w to, że mam 14 lat, ale się zestarzałam, masakra, hahaha ;* Występuje w dwóch przedstawieniach. Marzyłam o czymś takim. he. Pogoda w miarę ok, ale raczej dzisiaj nigdzie nie pójdę, sama nie wiem, ale mi się nie chce, może to przez te zakwasy, albo po prostu jestem leserem. EJ... wiecie co? posprzątałam w pokoju! To jest dla mnie nowość, ale taka wielka nowość ^^ 
 Jakoś tak wzięło mnie na wspomnienia! Nie wiem czemu, ale chce mi się płakać. Wiecie, że Jaden to mój mąż, bo ja jestem Kicia Smith, dziewczyny ze Step Mafii  nazwały mnie KABANOS... interesujące, nieprawdaż ? 
Nie ma to jak nasze piękne polskie morze. Jaram się piosenką BOYFRIEND, a wy ? 
Może obejrzę jakiś film , a póki co do następnej  















5 komentarzy:

  1. powodzenia w tych przedstawieniach życzę !:)
    ładne zdjęcie !
    ps.też podoba mi się "boyfriend" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś zajebista <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie, dodałam kilka rzeczy na sprzedaż :) może znajdziesz coś dla siebie.
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/2012/04/sprzedam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;* sliczne zdjecie :) a morze koocham!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje, że mój blog Ci się podoba. Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*