środa, 11 kwietnia 2012

31. hmm?

Siema. Jak tam pierwszy dzień w szkole po świętach? W sumie to dobrze, ale z jednej strony już nie. Jutro mam sprawdzian z francuskiego, na który nic nie potrafię i pani z matematyki powiedziała, że za nasze zachowanie zrobi nam karkówkę z proporcji, pełno mamy prób itd. Po dzisiejszym treningu jestem zmęczona i nie mam siły, znowu się rozciągaliśmy i wszystko mnie boli. A wy jak się czujecie? Dobrze czy źle?
Jutro mam próbę po lekcjach, a dzisiaj oglądam You Can Dance, nie mogę się doczekać. Muszę się pouczyć na ten sprawdzian i jeszcze zrobić zadania z polskiego. Muszę się jeszcze ogarnąć, a teraz oglądam Przepis Na Życie, kolejny odcinek, który będzie w przyszłym tygodniu. No to skończyłam oglądać film i lecę się pouczyć.
Do następnej ;* 

1 komentarz:

Mam nadzieje, że mój blog Ci się podoba. Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*