piątek, 6 kwietnia 2012

26. live my life


Witam! Dzisiaj Wielki Piątek. Jak sobie pomyśle,że w środę do szkoły to już jestem chora ;) Mój tata jutro wyjeżdża do babci (swojej mamy ) na święta,sama siedzi,też bym pojechała, ale szkoła ; / Na treningach dołączyły dwie dziewczyny ;) Szczerze, to nie mam siły na nic to rozciąganie na zajęciach mnie dobija i nie potrafię nic zrobić (nawet solówki zatańczyć). Po świętach odprawiam urodziny,więc na pewno nie zabraknie zdjęć ;) Muszę się nauczyć tekstu na przedstawienie,co prawda nie mówię za dużo,ale jednak trzeba się nauczyć,potem masy prób,treningi nauka i nie wyrabiam o i Dziady przeczytać,wspaniałe święta, nieprawdaż?

STEP MAFIA CREW 
Po świętach jeszcze przed urodzinami będziemy malować ściany, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Będę malowałam ściany, tata wyjeżdża i będziemy : ja, moja mama i mój brat, który w grudniu będzie miał 19 lat! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Uwielbiam pisać opowiadania! Jakoś się wkręciłam ;) Teraz to myślę nad opowiadaniem o Dzikim Leonie i Agnieszce. Agnieszka chodzi do Step Mafii ;) 
Przeraża mnie to zdjęcie, haha 
Druga klasa podstawówki! To wszystko tak szybko minęło, aż nie mogę w to uwierzyć. Jestem w gimnazjum ;) Te dziewczyny z zewnątrz to moje najlepsze przyjaciółki. Z tą w zielonej kurtce, takiej ciemniej zieleni chodzę na treningi. JUSTYNA ! 
Dobra ja spadam pa ;) do następnej 

1 komentarz:

  1. łee, taka lektura jak Dziady to nie lektura :) godzinka i przeczytane :)
    ojej, przypomniałaś mi czasy kiedy to ja tańczyłam.. hm.. :D
    ZAZDROSZCZĘ BRATA

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje, że mój blog Ci się podoba. Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*