sobota, 7 kwietnia 2012

27. Wesołych Świąt

Hei. Zacznę może od życzeń, no więc życzę wam wszystkiego najlepszego, dobrego jajka, abyście te święta spędzili w gronie rodziny, przyjaciół, byście mieli świetny lany Poniedziałek i po prostu czego sobie życzycie.
W nocy mój tata pojechał z jednej strony fajnie, ale z drugiej znów nie. Na pewno wiecie o co chodzi. Tak, za niedługo z koszyczkiem, potem lub jutro idziemy z mamą na cmentarz do mojej babci, mojego dziadka i mojego drugiego brata. W sumie to tekst już prawię potrafię tylko trzeba nauczyć się po kim mówię. Co nie???Kolejne zdjęcie z serii Step Mafia Crew.
Taniec jest dla mnie bardzo wyjątkowy. Kiedy przeszłam do Step Mafii byłam zagubiona, ale po kilku treningach odnalazłam się. Można powiedzieć, że zyskałam nowe przyjaźnie, znajomości. Z tymi ludzi można się bawić. To miejsce jest dla mnie wyjątkowe. Jak zaczynałam tańczyć to liczyłam na coś więcej, ale poczułam rozczarowanie. Teraz znów odkryłam się, bo przyszłam tam z myślą, że nauczę się tańczyć, ale z biegiem czasu pokochałam to, zajarałam się tym. To dobrze, prawda? Najlepsze jest to, że mogę być tam z najlepszą przyjaciółką, wręcz siostrą, którą znam od prawie 10 lat. Myślę, że w życiu jestem bardzo szczęśliwa, mam rodzinę, przyjaciół, mogę spełniać swoje marzenia. Lubię pomagać innym ludziom, bo wtedy czuję się taka spełniona, że zrobiłam dobry uczynek,że pomagam na tyle ile potrafię. Z biegiem czasu dziękuję Bogu, że obdarzył mnie zdrowiem, rodziną i przyjaciółmi. Nawet najgorszy wróg mi tego nie odbierze.Dostałam od Boga najlepszy prezent świata życie.  Nie wiem może to zależy od wieku,że zrozumiałam jaka jestem szczęśliwa... No więc takie moje przemyślenia. Jak wam idą święta ? Poświęcone jajca ? ;) Uwielbiam was moich czytelników. To dla was prowadzę tego bloga i mam nadzieje, że wam się podoba. Jeśli macie jakieś uwagi to możecie śmiało pisać, postaram się to zmienić. ;*
Trzymacie się ;) Do następnej ;* 

2 komentarze:

  1. Dobrze, że odnalazłaś miejsce dla siebie, a zwłaszcza jeżeli jesteś dobra w tym co robisz. Trzymam za Ciebie kciuki! (: Dodaje do obserwowanych i zapraszam także do mnie, mam nadzieję, że będziesz wpadała równie często jak j na twojego. ♥ www.honeyyzaboo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że możesz spełniać swoje marzenia (; Zazdroszczę takiego zamiłowania do tańca.
    U mnie święta idą w porządku , ale chyba dopiero jutro poczuje jeszcze bardziej to wszystko. Dzisiaj nadal trwa to całe przygotowanie .. nienawidzę tego. *o*
    Jajca poświęcone już .. :D tylko trochę za szybko mnie obudzili , ale no cóż. XD

    Zapraszam do mnie : flymybird.blogspot.com (;
    ~@daria_jbforever.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje, że mój blog Ci się podoba. Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*