niedziela, 8 kwietnia 2012

28. HAPPY EASTER ♥

Hei   Jak tam wam święta idą, śniadanko zjedliście, no ja już tak. Dzisiaj może wstawię zdjęcia, ale nie wiem czy wybiorę się na spacer, jakoś ta pogoda mi się nie podoba. Kolega mojego brata powiedział, że czeka na święta tylko dlatego, że jest śniadanie. haha. Przecież to więcej niż śniadanie o wiele więcej. Oglądaliście wczoraj x-factor ? Tak widziałam, i odpadły dwie osoby, które chciałam, żeby były.
Zdjęcie stare, ale uwielbiam je. Byłam wczoraj na cmentarzu i poświęciłam te jajca, zamówiłyśmy pizze z serem, no bo post, ale mogę przyznać, że była świetna. We wtorek jadę do Sosnowca, zobaczyć farby i mam spódnicę na widoku, więc zobaczymy, zobaczymy ;)

Piąta klasa, wycieczka do Krakowa. Na zdjęciu z Magdą  i Karoliną  ;) 
No to ja lecę się czymś zająć, do następnej 

2 komentarze:

  1. stare są najlepsze :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji, jeżeli podoba Ci się mój blog. Ja zrobię to samo z Twoim - na 100% :)! 

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje, że mój blog Ci się podoba. Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*