poniedziałek, 9 kwietnia 2012

29. inspiracje

Heei! Co tam u was? Jak wam mija Lany Poniedziałek ? Mi normalnie, jakoś już się wodą nie oblewam, ale dzisiaj wracają dziewczyny, więc mogę się spodziewać, że zostanę oblana. Wstałam dzisiaj a tu słoneczko, chociaż wczoraj padał śnieg. Siedziałam w domu, ale wczoraj była afera. Moja mama wyszła z moim psem, była godzina 22. Przyszła i krzyczy Maks uciekł, a ja zawał, wybiegłam w jakiś szmatach, które miałam na sobie i zaczęłam krzyczeć Maks, Maksiu, a jego nie ma. Wróciłam się do domu przebrałam buty, bo mnie obtarły patrze, a tu mama idzie z psem. Myślałam, że mu coś zrobię, nie przeżyłabym tego, gdyby coś mu się stało. Oglądaliście ten film Bokser, nie mogłam się po nim pozbierać, cały czas płakałam.
Jak sobie pomyśle, że moje marzenie się kiedyś spełni i będę mieszkała w NY to, aż mi serce staje. Już mam tyle pomysłów w głowie, ale co tam dam radę, wytrzymam te chwile w Polsce. Dobra ja lecę się ubrać, a wy jakieś macie plany na dzisiaj ? Dzisiaj może nagramy jakieś filmiki, więc dodam, ale jeszcze nie wiem. Haha słyszę jak leci Tarzan. Sama komedia. Ej. będę jechała na dwa filmy Street Dance i Titanic 3D,ten pierwszy też chyba jest w 3D, ale nie jestem pewna. No to ja lecę, trzymajcie się ;*
do następnej 

1 komentarz:

Mam nadzieje, że mój blog Ci się podoba. Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*